Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-07-14, 20:38   #1

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13389
Standard

V86 SOLÄNGET snack

Spik Unique Julia hade mkt sparat senast

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-14, 21:26   #2

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Hon måste vara j-t bra för att knäcka ledande Ninepoints Lucy från dödens, eller ännu längre bakifrån.

Citat:
Ursprungligen postat av capone Visa inlägg
Spik Unique Julia hade mkt sparat senast
Gammal 2015-07-14, 21:47   #3

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 1150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Hon måste vara j-t bra för att knäcka ledande Ninepoints Lucy från dödens, eller ännu längre bakifrån.
Ja, jag är inne på att spika ninepoints lucy!
Tar sig shaq is back förbi knows nothing tro? Håller shaq som tänkbar spik.
Champinj0nen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 00:01   #4

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 875
Standard

Kul med v86 på solänget! Westholm o reijo spetsar till omgången! Spikar: part nan agnelen knows nothing och tangen haap!
uLFStR491 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 01:00   #5

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 936
Standard

Solängets bana har varit omlagd en tid och ska vara i riktigt fint skick inför onsdagens bravader.

avd1. Här tror jag på Berghs Part Nan A som slipper att resa långt och har kapacitet som är för bra för sin klass. Troligen kör Bergh en saftey för att sedan trava in honom och avancera fram. Blir släppt till spets och bara vinner! bläddrar vidare...

avd2. Ett ganska på pappret öppet lopp. Min "ide" som jag också spelar utgång med är Sambucka Night som jag gillade intrycket på vid spets segern senast. Annat läge men det luktar fart från flera håll i starten vilket kan öppna upp loppet. En av några med toppchans och som ynka 12% är han en rolig sådan. Favoriten nr 4 avgjorde lätt från dödens senast men möter nu sitt hårdaste motstånd i karriären kan gå eftersom formen är på topp. Alex Evo är också en annan fin häst som har potential men han lever mer på sin styrka och kräver tempo. Nobel Amok är av fin sort och lägger mycket mark under sig dessutom obesegrad i år, tidig! Costa del sol och Roxy åker med i farten...

avd3. Det kan bli vingel för favoriten och här kan det hända saker, jag streckar alla men de som åker närmast i ranken är Tokrysaren nr 7 Elite Memphis som förvisso inte startat sedan i vintras men man ska också betänka att banorna på vintern är ca 2,5 sekunder trögare nu rycktas det om barfota runt om ff gången på länge, jänkarvagn och norsk gas, ska ha jobbat rejält i sanden inför detta. 1% Måste försöka få in en sådan dammsugare.

avd4. Riktigt fin uppgift för radar-paret Reden och Örjan Tror Shaq is back sitter i spets och blir mycket svårpasserad. Omgångens kanske bästa spik!

avd5. Här känns det också ganska öppet, favoriten är bra men har fått ett uselt spår och lär hamna på vingel. Draget är Musical Man som bitvis har mött tuffa djur på slutet men inte fått till det, detta är en knepig kille som dock har mycket fart skulle han gå iväg felfritt sitter han i spets och då blir han klart intressant. Passa även högkapable nr 2 Starpoint L som höll bra efter en mycket svår resa. Fint läge och en kusk i knallform kan väl bara betyda en sak? Jag streckar några och går vidare.

avd6. Ännu ett öppet lopp och utdelningen har redan skenat iväg. Tangen Happ har varit rejäl på slutet och möter egentligen ingenting nu men jag vågar inte spika kallblod eftersom jag inte har så jättekoll på dem. Järvsö Rasmus får ses som det roliga draget hästen tål att göra jobbet i spåren om det krävs och känns för lite spelad just nu. Men jag målar mycket kan hända.

avd7. Unique Julia får sin efterlängtade revansch och blåser ner dem. En sund spik i mina ögon.

avd8. Också ett svårtippat lopp jag gillar dock Dialog in och väljer den som tipsetta. Hästen var ju helt otroligt bra senast när man krossade ledaren från dödens och med inställningen hästen har visat och intrycken den bevisat så äger den toppform för dagen. Bourne I är streckad på 3% hästen är segervan och trots en för mig okänd kusk tror jag han kan blåser ner dem i tid. Razor Kronos tar normalt spets och ska ha toppchans men hästen är ojämn och jag vill inte falla ur i sista det svider som attans. Cosmo Light är snabb i benen och får säkert en fin resa, spets och släpp och lucka vore gyttans. passa även nr 1 som även den visat fin form. Berghs nr 11 blir alltid överspelad och även nu den tar jag bort.**

God Tur!
mitt Twitter: @Miljondragen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
monimaker1 (+5), SO (+5), capone (+5), dado (+5), AndyMart (+5)
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 10:33   #6

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61666
Standard

Infomässigt är nog Magnifik Brodde i avd 3 bästa spiken

1. Love You avkomma som för första gången någonsin ska tävla barfota runt om.
2. Bara knapp favorit men blir nog ganska klar, dock inte ospelbar megalampa, när skorycket börjar lysa rött listorna och när dom börjar skrika om det i atg live.

Om två veckor är V86 tillbaka på Solvalla igen.
MikaF (+3), monimaker1 (+3)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 11:14   #7

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2365
Standard

Fel distans för Julia idag och det är helt klart en häst som ska köras i spets. Ingen grovjobbare direkt. Lucy borde vara en vettig spik.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 11:42   #8

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

I Aftonbladet röstade 82% att man ville ha kuskar/tränare som vågade sticka ut hakan gällande vinstchans.

Här två som gör det

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 11:52   #9

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 460
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Infomässigt är nog Magnifik Brodde i avd 3 bästa spiken

1. Love You avkomma som för första gången någonsin ska tävla barfota runt om.
2. Bara knapp favorit men blir nog ganska klar, dock inte ospelbar megalampa, när skorycket börjar lysa rött listorna och när dom börjar skrika om det i atg live.

Om två veckor är V86 tillbaka på Solvalla igen.
Var hittar du infon om att han ska gå barfota?
DavidP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 11:54   #10

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DavidP Visa inlägg
Ronden bla.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 12:26   #11

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39581
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DavidP Visa inlägg
10 Magnifik Brodde, R. Dunder 24%
– Han var bra senast och tog det
loppet bra, så det finns inget att
klaga på. Vi kör barfota runt om för
första gången, jag hoppas på lite
extra effekt och har inte provat det
hemma. Jag tycker att han ska
slåss om segern om det stämmer.
Min bästa V86-chans, säger
Robert Dunder.
DavidP (+20), SO (+5)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 13:51   #12

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2365
Standard

Så 4 tänkbara spikar idag alltså?

Part Nan Angelen
Lacquer and Lace
Tangen Haap
Ninepoints Lucy
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 14:10   #13

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1606
Standard

Alex evo mosar allt
Liljendahl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 14:20   #14

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 460
Standard

Vad säger roger nilsson om sin chans med dialog in i ronden?
DavidP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-15, 14:50   #15

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 675
Standard

Jag är väldigt inne på åsakjappen idag. Tyckte den vann på ett imponerande sätt från dödens senast. Tyckte det såg ut som att han bara åkte. Absolut annat motstånd, men långt ifrån chanslös idag. Jag spikar!
SO (+5)
sjukstuga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td